torsdag 14 januari 2010

Mooopaaa och kvällsbad!

Ikväll ringde Tristan till morfar från den nya telefonen!
Yes, gött folk, vi har äntligen köpt en ny telefon, så nu kommer det att funka att svara när ni ringer igen. Vi har inte struntat i er innan, telefonen har betett sig skumt!
Under samtalets gång sa Tristan "moopaar" (morfar) två ggr! En stolt morfar vill jag lova, lite extra eftersom han inte säger mormor än! Han sa något som likande mormor, typ mombomp en gång, men sen inte mer!

När jag skulle bada ikväll ville Tristan gärna vara med och leka i vattnet, trots att han nyss själv kommit upp ur badet och fått pyjamas på sig!
Ja, jag tackar gladeligen för tvätten på ryggen jag fick av honom, men nästa gång tvättar jag helst håret själv! Han tvättade även ögon och näsa med schampo på mig!
Kanske onödigt att nämna att en ny och torr pyjamas behövdes efter detta?!
Men go är han!
Och jag längtar redan efter att vakna till hans ljuva rop på mamma imorrnbitti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar