måndag 4 januari 2010

Ett guldkorn...

Jag har hittat ett guldkorn, en tvserie baserad på en bok. Den heter Damernas Detektivbyrå och visas på svt24!
En riktigt charmig serie i afrikansk miljö. Den utspelar sig i Botswana och handlar om en storvuxen afrikansk kvinna som öppnar en detektivbyrå!
Jag började titta av en slump, men fastnade ganska snabbt.

Nu ska jag iaf fortsätta titta på "Band of brothers" med min sambo, ja va gör man inte för kärleken?!

För övrigt har vi fortsatt va sjuka i den här familjen idag oxå.
Värst har Tristan det, med sin höga feber.
Hoppas verkligen att det är bättre imorrn!

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag håller tummarna för att han frisknar till! Markus hade hög feber måndag-torsdag när han var sjuk veckan innan jul. Tufft att se sina älsklingar så dåliga=(
STOR kram till Helsingborgs coolaste mamma!

Sophie sa...

Tack gantoftas goaste mamma! Det blir doktorn imorrn om han vaknar med lika hög feber igen, pratat med rådgivningen nyss! Kraam

Skicka en kommentar