måndag 25 januari 2010

Facebook gick före...

Ikväll gick facebook före bloggen, därav inget längre inlägg idag!
Skit också! Jag gillar ju inte ens facebook längre.
Jag hade skrivet ett långt inlägg till dagens blogg i mitt huvud...
Meeen, så hamnade det inlägget i en diskussion på min statusuppdatering facebook istället!
Jag känner inte för att upprepa allt här igen, men kan avslöja att inlägget handlade om den sk 5-minutersmetoden, för att lära ditt barn att somna själv.

Vi provade denna metod på Tristan ikväll och kommer aldrig att göra om det!

Vi bygger en egen metod, som funkar bra för både honom och oss istället!
Kanske kan ta lite tid, med det är det värt!

Nu måste jag nanna, för om det blir som den senaste veckan, så vaknar lilleman om 1-2 timmar och då måste jag upp igen...

Natti natti


1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha....jag fastnade ju i den tråden och skrev en del! Kan bara ännu en gång konstatera att du och jag tänker mycket lika=)

Skicka en kommentar