torsdag 21 januari 2010

Inne och ute-lista

Inne just nu:
* Skådespelaren Emile Hirsh; så jävla underbar! Om ni inte känner till honom, så kolla upp honom på imdb.com och börja sen se filmer med honom!

* Oboy; sååå gott! Jag vet, onyttigt så in i bomben! Men min mage klarar inte te just nu, därför blir det oboy!

* Bejewled; en sjukt beroendeframkallande spel, som jag har i telefonen! Meningslöst egentligen, men avslappnande och jag kommer på mig själv att sitta med det, varje ledig sekund!

Ute just nu:
* Facebook; jag är så mätt på det nu, att jag funderar på att avsluta kontot! Bara en massa skit där nu ändå, med virus och pedofiler!

* Krogen; finns mycket meningsfullare sätt att spendera tid och pengar på, än en tragisk fylla, som gör dig bakfull i tre dagar!

* Snö; ärligt talat, nu räcker det!
Tungt att köra vagnen i skiten, det är blött i hallen konstant och det är kallt! Jag längtar efter våren nu!


4 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag längtar också efter våren.....

Martin sa...

Vilken film med Emile är det du sett nydligen? .. ;D .. Du kmr väl ihåg att jag sagt detta i flera år. Han och paul dano är våra nästa stora skådisar..;) hehe.. puss puss love you..

Sophie sa...

Mm, jag har tyckt honom sen girl next door, oxå! Men han blir bara bättre å bättre! Bäst i into the wild! Nyöihen såg vi taking woodstock, bara en biroll, men faaan va skön han är! Love u to, kram

Annica sa...

Vi vill också ha VÅÅÅÅR! Trött på slask och grus.

Skicka en kommentar