tisdag 26 januari 2010

Favoritblogg?

Vilken/vilka är dina favoritbloggar?
Den bloggen du kollar flera gånger om dagen, inte bara av vana eller nyfikenhet, men för att den är underhållande, intressant och bra?

Min absoluta favoritblogg är Alex Shulman's "att vara charlie shulmans pappa"
Så jäkla bra!
Den måååste jag läsa varje dag.
Sen läser jag givetvis mina vänners bloggar varje dag också, man vill ju gärna hänga med och visa intresse för sina vänners liv!
Det är viktigt!
Dessutom är dom både underhållande och intressanta, tycker jag.

Vilken annan bloggare skulle du önska läste din blogg?

Jag skulle önska att Alex Shulman läste min, eftersom jag gillar hans så mycket!
Men det vill väl förmodligen en hel del andra också, så det skulle han nog inte ha tid med.

Hm...ja, det var det jag funderade på här i sängen, när jag nu ska vila middag en stund!
Har inte sovit mycket alls inatt heller, trots att lilleman faktiskt gjort det. (peppar, peppar)

4 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Så skönt om Tristan sov bättre i natt! Max sover också ganska bra just nu *peppar, peppar*!
Jag läser mina vänners bloggar, ett tag läste jag Pernilla Wahlgrens konstigt nog, för jag är inte något stort fan av henne annars. Men bloggen är "enkel" och jag gillar att läsa den för hon verkar inte alls vara någon nippertippa utan hon jobbar stenhårt och tar hand om tre hemmaboende barn=)

Sophie sa...

Ja, barn som sover om natten gillar vi! Kan undras bara om han sov pga utmattning el om vinden vänt?! Återstår att se inatt!
Jaså, pernilla wahlgrens alltså? Den får jag spana in!
Kolla in alex's blogg Emilia, den kan nog falla dig i smaken oxå! Kul att läsa om barn ur en pappas synvinkel!

lottaplott sa...

Jag har inte läst Alex nya blogg men jag klarar inte alls av människan. Jag tycker att han är Sveriges mest överskattade mediaperson tillsammans med ännu hemskare Markus Birro.

Den blogg jag följer slaviskt för att jag tycker den är mest underhållande råkar dessutom vara en vän :-)
Backmans offkööörs http://nagonsfarsa.blogspot.com/

SeraG sa...

Hej svejs! Första kommentaren fr lilla mig i Växjö då, läser igen mig här på din fina blogg! Får ju höra om Tristans bravader från hans moster förstås men roligt att läsa vad ni hittar på!

Den blogg som jag läser varje dag och kollar ett antal ggr per dag är Claudia Gallis blogg. Trillade in där av någon anledning som jag inte kommer ihåg för ca 1 år sedan och där fastnade jag. Sen är det förstås ett antal vänners bloggar och min ena brorsdotters alldeles egna blogg. Fascinerande att barn under 1 år klarar av att blogga alldeles själv.

http://www.iamluva.se
http://www.claudiagalli.se

Ta hand om er!
Kram

Skicka en kommentar