fredag 22 januari 2010

Kudden...

Kudden min är skön, mjuk, renbäddad och doftar underbart!
Mitt onda huvud ligger så gott och vilar på den nu.

En av de saker jag uppskattar allra mest är en skön och renbäddad säng med en ordentlig kudde och gosigt duntäcke!
Jag älskar att gosa ner mig under täcket, leta upp rätt position på armar, ben och huvud och sen somna in så gott, utmattad av dagens aktiviteter!
Jag uppskattar en god natts sömn!
Jag är ett sov-fan.
Jag älskar att sova.
Jag är en sån människa som behöver minst 8 timmar, men helst 10 timmars sömn per natt, för att inte bli ett monster under dagen.
Jag sover gärna middag, när jag får en chans. Det gör mig till en trevligare och gladare människa!

Nu ska jag stänga mobilen och somna så gott. (måste hinna somna in snark-maskinen kommer in)
Imorgon hoppas jag vakna utan huvudvärk, för då väntas shopping.
Yeeees, det ska shoppas kläder åt Tristan. Kliar i fingrarna på mig nu, har inte handlat ett enda klädesplagg åt honom på flera månader, förutom de byxorna för nån vecka sen! Jag har varit mycket duktig och sparsam.
Men imorrn är det dax.
Sugen? Yeees!!

Godnatt och sov så gott

- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer:

Skicka en kommentar