fredag 15 januari 2010

Ett försök till GOD morgon...

Såhär ser vi ut innan morgondusch och makeup:



Jag säger försök till God Morgon, för vi försöker fortfarande göra den god! Mindre lätt idag!
Både Tristan och jag vaknade lika stopp i våra näsor, massa segt snorslem-bläh!
När ska vi bli av med den här skiten?!
Som om inte det räckte, så kom mensen och mensvärken som ett brev på posten, när jag stigit upp!
Någon sa att mensvärken skulle bli lättare och mindre efter man fått barn!
Inget jag märkt av, däremot har jag skaffat fler biverkningar istället, såsom illamående, yrsel och sjuuuk trötthet!

Hoppas på en samarbetsvillig son idag, som vill göra lugna aktiviteter!

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Nope....mina menssmärtor blev värre efter att jag fått Markus! Nu äter jag piller så slipper jag ha ont och det fungerar mycket bättre=)

Sophie sa...

vadå för piller?? Skicka hit, genast??
Jo, jag har oxå ätit receptbelagd mensmedicin innan, blir väl till att göra det igen...blir så trött av dom bara;=)

EmiliaJ75 sa...

Sorry för min otydlighet.....P-piller! Vi ska ju dock inte ha fler barn och även om vi haft väldigt svårt att få grabbarna så vågar vi inte chansa=)

Skicka en kommentar