torsdag 28 januari 2010

Jag ska bli socionom...

Japps, då var det bestämt!
Jag ska bli socionom, när jag blir stor.
Mötet med Åke (studievägledaren) gick bra. Det var mycket givande och positivt!
Åke var trevlig, pratglad, hjälpsam och mycket glad för att skriva ut papper. Gick därifrån med en rejält tung hög med papper.
Det som ska ske nu närmast är att jag ska göra högskoleprovet och läsa upp mitt kassa mattebetyg!
Så alla mattegeni se hit!
Den här matte-idioten kan nog behöva lite stöd och hjälp!
Också testar jag givetvis att söka in till hösten, kommer jag inte in då, läser jag någon annan kurs på en termin och sen söker till våren nästa år igen!
Jag är så motiverad och peppad inför detta.
Ska bli så roligt.
Desdutom börjar jag övningsköra med syster i slutet av Mars...
Så nu ska jag minsann ta körkort också!
Nu börjar det hända grejer...

4 kommentarer:

Martin sa...

Jag hjälper dig gärna med matte A och B .. För det har jag lätt för, annars är pappa kung på matte.. ;)

EmiliaJ75 sa...

Sorry, matte är jag helt kass på....Men köra bil kan jag=)

sophie sa...

Tack bror...undrar om vi skulle reda ut det, utan att bli ovänner...hm...

Martin sa...

Det ska vi nog kunna reda ut. ;)

Skicka en kommentar