söndag 17 januari 2010

En gråååå dag!

Himlen är verkligen riktigt grå idag, sådär deppigt och trist grå!
Hade jag inte haft världens solstråle Tristan härhemma, hade jag deppat ihop idag!
Så jädrans förkyld, att jag orkar ingenting. Har nyss sovit tre timmar sådär rakt av mitt på dagen, då är man inte frisk!
Tack Henrik för sovstunden jag fick, fantastiskt skönt!
Nu väntar jag på att solstrålen ska vakna, så att vi kan äta lunch.

Imorse fick David blöja på sig och en filt att ligga på i vagnen! Sen fick han åka runt en massa i hela lägenheten.
Tristan älskar sin nya kompis.








2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Hoppas du frisknar till snart, inte roligt det där.
Markus ville aldrig ha någon docka när han var mindre, dock gick han med på en liten vagn - som han kunde köra sina bilar i! Han är verkligen en grabb ut i fingerspetsarna. Max har ingen docka, får väl se om han också fullkomligt ratar en eller tycker det är roligt...

Sophie sa...

Tack min vän:=) jag gör mitt bästa! Men som vanligt vid denna tiden hamnar vi i en ond cirkel av nya virus hela tiden!

Skicka en kommentar