tisdag 19 januari 2010

Koncentrationen...

...är hög, när Tristan testar sin dammsugare!
Han gör inget halvdant, ska det bli rent, får man vara vaken!
Den här dammsugaren hittade vi på Leklust igår, vi var bara tvungna att köpa den åt honom!
Det är en exakt kopia av min, elektrolux ergospace och allt, precis samma färg! Helt otroligt!
Jag har ju ett helsike härhemma när jag dammsuger, eftersom Tristan kör min dammsugare åt ett håll, när jag ska på ett annat!
Nu kan han köra sidan om, med sin istället!
Dessutom blåser inte hans ut nån luft. När han går bakom min, blåser den varmluft rakt i ansiktet på honom, så han blir röd som en tomat om kinderna och håret står rakt upp, som om han gått i motvind i flera dagar!
Nä, nu blir det nog bättre städat härhemma, tror jag!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar