onsdag 24 februari 2010

Var är Tristan?

Mitt lilla barn är inte riktigt sig lik!
Dagen idag har fortsatt i trotset's (konstig stavning) tecken!
Det har varit gnäll och gapskrik hela dagen!
Som om det inte var jobbigt nog, har vi varit iväg och fått 1-årsvaccinet! Två sprutor dessutom, ett i varje ben! Oooo, du milde, vad han skrek!! Och mitt hjärta trasades sönder!
Jobbigt med dom där sprutorna!

Han hade i alla fall skoj en stund ikväll när moster och morbror kom och lekte med honom!
Så lyxigt att få kvällsbadet av morbror daniel!


Jag upptäckte nyss att bilden jag tog på mosters fina bebismage, av nån anledning inte sparats! Surt!
Tristan har klappat bebisen och legat på magen! Ser ju så härligt ut! Även om han inte förstår alls! Han tror bara att moster ätit för mycket glass!

Nä, nu blir det natti natti för mig!
Hoppas på att få sova inatt!
Dagen imorrn kan antingen bli en glad dag i Ramlösa eller en tung, febrig gnäll-dag härhemma!
Vi hoppas såklart på det första!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar