söndag 7 februari 2010

Det var inte bättre...

Vi trodde att Tristan mådde bättre idag!
Men när han vaknade efter middagsvilan hade han fått feber också!
Sen började han att kräkas igen!
Nu får han inte behålla nåt alls!
Jag vet att det är kräksjuka, och att det går över!
Men detta är första gången jag är mamma.
Detta är första gången mitt lilla barn kräks och gråter på det här viset, och det krossar mitt hjärta!
Och man blir orolig!
Nu har han somnat på tom mage. Inte ens en liten droppe vatten finns det i den.
Det känns inte bra!

Jag mår bättre, får behålla det lilla jag fått i mig!
Men är såklart otroligt svag i kroppen!

Varje söndag skriver jag ett brev till Tristan.
Det kommer såklart ett idag också, även om klockan är lite sent och jag är helt slut!


1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag förstår verkligen din oro och dina känslor. Jag minns så väl när Max åkte på RS viruset och var väldigt dålig=( Sist Markus kräkte började jag gråta för jag led så med honom. Våra barn är det finaste vi har och jag skulle hellre ta allt dubbelt upp själv om bara dom slapp vara sjuka.

Skicka en kommentar