torsdag 4 februari 2010

Inne och ute-listan

Inne just nu:

* Öppna förskolan. Tristan har jätteroligt där och bränner massor med myror-i-brallan-energi, så att han somnar så gott på kvällen!

* Shoppingsajten; Www.busfroet.se
Har handlat superfina grejer till Tristan, fraktfritt just nu och båda gångerna kom grejerna dagen efter jag beställt!

* Peter Wahlbeck.
Är och har alltid varit min favoritkomiker! Såg honom på the voice imorse! Aktuell nu med en show/föreställning i Stockholm, med gamla favoriter som bland annat Dragan!
Tv fur alle! Underbart!

Ute just nu:

* Sömnlösa nätter!
Om någon väcker mig inatt och det inte är Tristan....så..............

* Koltrasten.
En koltrast flyttade in på vår balkong, söt och glad! Den kvittrar så vackert och Tristan utbrister: - Piiipppppi, så glatt varje gång och springer till fönstret! De tu fann varandra och koltrasten matas varje dag, med diverse gottigheter!
Vad får man för tack?
BAJS!!
Hela balkongen är ett krigsfält av fågelbajs! Mitt fina bord, Tristans cykel och alla krukor!

* Torrhet.
Jag är sjukt torr över hela kroppen, trots diverse smörj med mina oljor och krämer!
Min kropp tåler inte sånt här väder, så länge!!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar