torsdag 18 februari 2010

Inne och ute-listan

Inne just nu:

* Semlor, har bara ätit en, men herregud så gott det var!

* HIM's nya album, Screamworks! Fantastisk!

* Play-dates istället för bacill-samlingsplatsen Öppna Förskolan! Vill ni leka? Give us a call!!

Ute just nu:

* Källaren, min källare-fobi har kommit tillbaka! Och källaren är nu igen min värsta fiende! Den är mörk, hemsk och full av massa otäcka vrår, där elakingar kan gömma sig! Ett seriöst och jobbigt problem jag har!

* Tv-utbudet, detta är fjärde kvällen i rad, som det inte finns ett skit på tv, som intresserar mig! Ge mig lite nya underhållande serier!

* Negativa, bittra och sura människor som bara ser sig själv! Och som dessutom har sjukt förutfattade meningar om sånt dom inte har en aning om! (stötte på en sån i veckan, och ååååh, va matt jag blir)


1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Åh, trist att jag jobbar nu och inte kan komma och leka=(

Skicka en kommentar