måndag 22 februari 2010

Satsar på sömn...

Jag ligger redan nerbäddad under täcket, den ena gäspen avlöser den andra! Tappade räkningen efter sju gäspar i rad!
Det är så skönt att gäspa, om man får fullfölja dom! Ibland blir man störd, så att dom avbryts! Det hatar jag!
Den där lilla rysningen som går genom kroppen efter varje gäsp är viktig! Den som gör att man fryser till och skakar lite lätt! Då vet man att gäspen är riktigt klar!
Jag älskar den känslan!
Då vet jag att jag kommer att sova gott!
Min nattsömn har senaste tiden varit knas!
Trots att Tristan sover, har jag svårt för att somna/sova!
Visserligen har vi varit sjuka mycket, och det har säkert påverkat!
Tror även att det är mycket som susar omkring i knoppen nu!
Men inatt satsar jag stort på sömn!
Och med dessa sju-i-rad-gäsparna ser det ljust ut, fastän det är kolsvart i rummet! Hihi
Godnatt


0 kommentarer:

Skicka en kommentar