torsdag 25 februari 2010

Inne och ute-listan

Inne just nu:

* Tradera; fy fan, vilka bra kap man kan göra där! Och så nöjd man känner sig själv efteråt! Senaste klippet var en ny oanvänd p.o.p-overall till Tristan, för endast 400kr!

* Polarn och pyret; snygga kläder och suverän kvalite! Ja, dom är lite dyrare, men jag tycker det är värt det i många fall! Kläderna ser likadana ut, tvätt efter tvätt! Overallen är supervarm, vind och vattentät till max och likaså vantarna! P.O.P är bäst!

* Cougar Town; en ny komediserie med Courtney Cox!
Hon är så bra, och serien är precis min humor!

Ute just nu:

* OS; tröttsamt att se Os Vancouver på kanal-infon vareviga timma, vareviga dag!
Vi gillar inte sport i den här familjen helt enkelt!

* Katrin Zytomierska; tyckte att hon var underhållande förut! Men kom igen, din bitterhet är inte kul längre! Och din tuffhet är inte häftig! Och inte sättet du pratar om ditt ofödda barn, det är skrämmande!

* Bimbo-bloggarna; herregud, hur kan dom ha så mycket läsare? Är sveriges befolkning så korkade? Eller läser dom de bloggarna för att dom fascineras av "korkhet"? Kissies blogg måste ju vara den värsta! Vilken jobbig, självupptagen människa! Äh, jag orkar inte!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag har i dag lagt ut lite kläder igen på Tradera=) Roligt att få in lite pengar så man handlar nytt till barnen för! Det otroliga är, att den overallen får du lätt 300-400 kr för igen!

Sophie sa...

Jaa, jag slänger ut den i november, så får jag tillbaka dom kronorna lätt! Tristan hinner ju inte slita på den nu heller så!
Tradera rocks!!

Skicka en kommentar