fredag 26 februari 2010

Häääärligt!

Solen skiner glatt och himlen lyser härligt blå!
Snön smälter!
Åh, så glad jag blir!
Kan man våga tro att minusgrader och snö är borta för gott?
Hoppas, hoppas, hoppas!
Jag förväntar mig ingen vår, men just nu tar jag hellre lite regn, istället för snöstorm och snorkallt!
Mitt barn och jag orkar inte längre stanna inomhus!
Tristan pallar nämligen inte kylan i mer än typ 45 min, sen blir det skrik!
Vi vill ut, andas frisk luft och bli av med förkylningsbaciller!

Tyvärr måste vi dock bli inne idag oxå, Tristan har knappt nån feber, men ändå! Plus att han hade över 40 grader igår, men blir den inte högre igen, går vi ut imorrn!

Han är i all fall mycket piggare och dammsuger för fullt just nu! Nyss kom han och flyttade på mina fötter, som tydligen var i vägen för dammsugaren!
För en stund sen hittade jag honom i Pippitältet, utan tröja!
Så nu har han lärt sig att ta av den!



- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer:

Skicka en kommentar