torsdag 25 februari 2010

Igår återupplevde vi...

......systers bröllop!
Malin hade med sin filmen från bröllopet igår!
Som vi har väntat på den!
Man var ju så fylld av känslor den dagen, att det var svårt att ta in allting just då!
Det var ett supervackert bröllop, ett riktigt sagobröllop!
Och Malin var så vacker att man tappade andan.
Rörd, går hon in i kyrkan, hand i hand med pappa.
Det var härligt att se filmen och återuppleva bröllopet igen.
Jag var precis så tjock, som jag mindes. Syns verkligen att jag gått ner i vikt sen dess!
Och jag blev chockad att jag inte lät så "bonna"-skånsk, som annars, när jag höll talet!
Här är lilla familjen bröllops-klädda från topp till tå:
Malin sjöng så underbart för Danne i kyrkan, "utan dina andetag" med Kent.
Tårarna sprutade givetvis på oss i kyrkbänken, många näsdukar gick åt.
Här är de lyckliga tu:

1 kommentarer:

SeraG sa...

Verkligen en underbar dag för ett underbart vackert par!

Skicka en kommentar