måndag 15 februari 2010

10 favorit-skivor!

Vilka är era 10 favorit-skivor?
Skivor som betytt mycket för dig?
Skivor där du älskar varenda låt?
Skivor som du inte skulle vilja leva utan?
Dessa är mina, och ordningen har ingen betydelse!

* Alice Cooper - Hey Stoopid
* Guns n Roses - Appetite for destruction
* Pearl Jam - Ten
* Korn - Korn
* HIM - Razorblade Romance
* Placebo - Meds
* Bush - Sixteen stone
* Marilyn Manson - Mechanical Animals
* Counting Crows - Hard Candy
* Kent - Du och jag döden

Faaan, det var svårt, hade så gärna haft med Ultra med Depeche Mode oxå och Chaos AD med Sepultura! För sorgligt att inte Nirvanas nevermind fick plats heller!
Men, det var jag själv som satte upp spelreglerna så....

Kom igen nu, vilka är era?


3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Pearl Jam´s "Ten" har jag härlig minnen till, den gick varm då jag och Nicke blev tillsammans för 17 år sedan. Många hångelminnen=)
Jag är lite kass på att ha favoritskivor, det är mer att enstaka låtar betyder mycket för mig eller att minnena är speciella. JO!!! Enya´s skiva med massor med lugna låtar är ju speciell, den lyssnade jag på när Markus skulle födas=)

Anonym sa...

• Coheed And Cambria - Good Apollo, I'm Burning Star IV, Volume One: From Fear Through the Eyes of Madness
• Michael Jackson - Dangerous
• Deftones - Adrenaline
• Sepultura - Roots
• Kent - Hagnesta Hill
• Marilyn Manson - Antichrist Superstar
• Counting Crows - August and Everything After
• Limp Bizkit - Three Dollar Bill Y'all
• The Used - The Used
• My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge
• Underøath - They're Only Chasing Safety

hahaha blev cissy elva gunman! Men jag hoppa det går bra! :) puss puss

Anonym sa...

Det är alltså jag, din karlslok som är Anonym, kan inte posta om jag inte väljer det! :/ älskar dig!

/Henrik

Skicka en kommentar