torsdag 4 februari 2010

Oskyldig för en gång skull

Tristan är faktiskt oskyldig till att jag inte sovit inatt!
Skyldiga är istället två hänsynslösa, respektlösa och förmodligen alkoliserade idioter, som spenderade ca tre timmar utanför vårt fönster med att bråka, gråta och skrika på varandra!
Halv två väckte dessa puckon mig, då hon skrek och gormade att fast han var mycket längre än henne fysiskt, så var hon sååå mycket längre än honom mentalt!
Sen skrek han att han faktiskt bara ringt för 50 kronor, vilket var en enda stor lögn, enligt henne!
And so on...and so on...
Emellanåt försvann dom en stund, men kom tillbaka igen!
Och jag somnade inte om förrän kl fem!
Kvart över sex tyckte Tristan att vi skulle gå upp!
Så ja...inte många timmars sömn inatt heller!
Och nu börjar mitt huvud säga ifrån med huvudvärk from hell!
Trots detta har jag varit en god mor och varit iväg på öppna förskolan med Tristan!
Han hade jättekul idag, många barn som han kom överens med.
Speciellt två tjejer, tjejtjusare som han är!
Nu väntar han på att pappa ska komma hem och ta med honom ut på snö-bus innan middagen!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar