söndag 28 februari 2010

Spunk By Elna

Idag har vi haft en massa mammor, pappor och gosiga barn på besök härhemma.
Min gamla barndomsvän Elna från Billeberga har varit här och visat sina underbara kläder, från hennes egna klädmärke Spunk By Elna!
Detta är en nystartad liten business för Elna, och jag spår en spännande framtid för henne!
Jag är totally in love i dessa härliga och färgglada kläder.
Om ni ser nåt intressant på bilderna nedan och kanske blir sugna på att köpa ett plagg, eller kanske ha en visning hemma hos er, så skriv er mailadress i kommentarfältet, så skickar jag Elnas mailadress och telefonnr till er!
Alla barn borde få bära ett av hennes unika och glada plagg!


1 kommentarer:

Therese sa...

Hej! Jag blev helt kär i hennes fina kläder! Om hon är intresserad får hon gärna titta in på min blogg. Jag recenserar ett nytt klädmärke där varje vecka och har ganska många besökare. Hon är välkommen att kontakta mig för ett samarbete./Therese

www.rosakoriander.blogspot.com

Skicka en kommentar