torsdag 4 februari 2010

Ett ljus för Alex...

....har vi tänt idag!
Om du levt, hade du blivit 33 år!
Undrar hur du hade sett ut?
Hade du också haft några gråa?:=)
Ligger här och försöker minnas vad jag köpt åt dig i födelsedagspresent, de födelsedagar vi haft ihop!
Men det är helt borta, kan inte alls komma ihåg!
Vi köpte ofta presenter till varandra, inte bara födelsedagar eller vid jul! Men nu kan jag inte minnas!
Minnet är min största fiende!
Vill ju komma ihåg allt av/med/om dig...

Jag har i alla fall sparat den sista födelsedagspresenten jag fick av dig! Ett fint piercing-smycke till naveln! Den har suttit orubblig i min navel alla dessa år, men fick plockas ur, när Tristan växte i magen.
Den kom i ett brev, två veckor innan du dog!
Du skulle ha kommit hem egentligen.
Du hade lovat att du skulle komma hem till min födelsedag, men sköt fram datumet hela tiden!
Tills det var för sent...

Idag skulle du ha blivit 33 år!
Säger man grattis till en ängel i himlen?

Älskade Alexandra, så saknad varje dag, idag är ljuset tänt för dig!


Solens Gåta och Själens Krigare
Friends forever and always

Jag kramar dig igenom rymden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar dej okså Alex . Jo jag tror man kan gratta en ängel, och kramas igenom rymden det går säkert ochså . Tänder ett ljus för dej.

EmiliaJ75 sa...

Så jobbigt att du har förlorat en fin vän=(

Skicka en kommentar