lördag 6 februari 2010

Boven...

...till vår kräksjuka är öppna förskolan i S:t Annas Kyrka!
Ytterligare sjukdomsfall därifrån har kommit till vår kännedom!
Och det är faktiskt ännu lite mer synd om henne, för hon skulle haft 30-årsfest idag!

Förmodligen är det så att folk inte har tålamod att stanna hemma, så länge som det egentligen krävs!
2 dygn efter man blivit frisk, SKA man hålla sig hemma!
För man smittar fortfarande!
Och det är oansvarligt att smitta ner andra med detta hemska kräkvirus!

Jag har nu inte kräkt sen imorse, det andra hållet höll på tills i förmiddags! Men jag har ju heller inte vågat äta något! Jag har definitivt inte fått i mig tillräckligt med vätska! Och min kropp värker nåt så sjukt mycket!
Jag är helt gråtfärdig, liten och svag!
Tristan har tack och lov bara kräkt den enda gången imorse, men är mycket ledsen, gnällig och hängig! Han gillar inte majsvällingen, och får absolut inte dricka sin vanliga, eftersom där är för mycket fibrer!
Nu har pappa (ja, ni hörde rätt) lagat lite kokt lax och potatismos till honom!
Vi får la se hur det går!
Jag får dock inte äta än!

Kräkvirus är det värsta jag vet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar