lördag 6 februari 2010

Kräksjuka

Jag skulle kunna dra varenda svordom som finns, för att förklara hur illa jag gillar läget just nu, men visst är det väl otrevligt att bara läsa svordomar i tjugo minuter?!
Jag tror ni förstår ändå!
Att kräka är bland det absolut otrevligaste jag vet. Jag tror att många håller med mig!
Att det kommer från det andra hållet samtidigt är sjukt mycket otrevligare!
Det är nästan inte fysiskt möjligt och det känns som man ska dö på kuppen.

Igår när vi gick och la oss, började jag må illa! Kändes annorlunda och som om nåt var på G!
Mycket riktigt, klockan halv två började helvetet!
Och har hållt på sen dess, och fortsätter att hålla på...
Klockan fem vaknade lilleman, och en timme senare kräkte han ner vår soffa!
Jaha, de var den helgen och Henriks två fridagar måndag-tisdag!
Vi som skulle hitta på massa skoj!
Och idag skulle både mormor, morfar och farbror Greger komma!
Jag hade tänkt fjäska till mig ett ikeabesök, för att äntligen få köpt hyllan till Tristans rum!
Ååh, va sur jag blir, när det inte blir som man tänkt!
Om ni kunde se mig nu, skulle ni se hur jag surar riktigt med munnen!!
Faan, vilken dålig start vi fått på 2010!
Kan man få börja om?

Käraste lillasystern åker och handlar till oss, omogna bananer, rivet äpple, majsvälling och vitt bröd är kost som gäller vid kräksjuka!
Hon skulle även handla till Josefin och Niklas, som ligger inlagda med lilla Agnes! Hon har fått RS-viruset och får inte luft! Lilla stackarn, hoppas hon kryar på sig snabbt!

Nä, nu måste jag ligga ner igen, annars kräks jag snart på min iphöööne!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda sa...

Usch, stackare! Krya på er!!

//Dubbelkram, L.

EmiliaJ75 sa...

Jag lider med er=( Det är fruktansvärt att kräka. Jag har dessutom kräkfobi sen jag väntade Markus, avskyr verkligen det. Hoppas så att det går över snabb igen. KRAM

Skicka en kommentar