söndag 8 augusti 2010

Söndagen då regnet äntligen kom...

Till min stora lycka kom regnet äntligen idag!
Som jag nämnt tidigare har jag känsligt "väder-huvud" och har nu haft huvudvärk en hel vecka.
Så ni kan ju förstå min glädje när regndropparna började falla som golfbollar ifrån skyn!
Så, som det regnat hela dagen och fortfarande gör, borde luften vara frisk och klar imorgon och jag borde vakna UTAN huvudvärk.
Det är min plan i alla fall!
Jag hoppas förstås även att det ska sluta regna igen också, för det räcker med en blöt dag!

Idag har jag varit på babyshower hos Lotta!
Nu är det snart dags för "MakkaPakka" att komma ut till världen!
Spännande, jag tror på en pojke den här gången faktiskt.
Här är blivande mamman och blivande storasystern, bilden har jag "stulit" från min vän Sara:


Babyshowers är alltid mysigt, god fika och massa bebis/barn-snack.
Det får mig även alltid att längta efter en bebis till, men nixpix, det är inte dags än!

Resten av dagen resulterade i fin kvalitets-tid med världens goaste onge!
Han var så duktig kille och hjälpte till med maten idag! Här lägger han upp majs i skålen:


Katten Findus fick smaka sallad:


Nu skriker kudden efter mig, Natti natti
Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar