måndag 16 augusti 2010

Dagis-Premiären!

Jaaa, jag tänker fortsätta att säga dagis, även om det heter förskola!
Dagis är lättare för barn att säga och passar in på fler ställen att säga också!
Så är det med det, ni som stör er:
Get a life!!

Första inskolningsdagen är avklarad och gick som väntat superbra och problemfri.
Förväntansfull kille på väg till dagis:


Vi var där en timma, tillsammans med de övriga 8 inskolningsbarnen, av dom är Tristan äldst! Han såg ut som värsta 5-åringen jämnfört med 1-åringarna! Haha...
Imorgon kommer även alla de andra barnen.
Både Henrik och jag var med, men Tristan brydde sig inte så mycket om oss, han pratade med både barn och fröknar!
Han är ju så van vid öpona förskolan, så han kände nog ingen skillnad!
Den kommer först när jag ska lämna och säga hejdå, misstänker jag!
Men jag har en känsla av att det kommer att gå fint det med!

Ikväll är det förädrarmöte och planering av inskolningen! Spännande och väldigt vuxet!

Tristans plats i kapprummet:


Oj oj oj, vad vår pojke blev stor helt plötsligt!


Såhär trött blir man efter dagis...


Kram Sophie

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Så härligt att ni "är i gång" nu!

Sophie sa...

Ja, de e spännande:=)

Skicka en kommentar