söndag 15 augusti 2010

Såhär kvällen innan...

....förskolestart!
Hur känns det då?
Just nu, ganska lugnt faktiskt.
De senaste veckorna har dock varit fyllda av ångest, nervositet, spänning, förväntan och oro!
Men just nu känns det som sagt helt ok.
Säkert känner jag mig så nu, för att det "bara" är första dagen på inskolningen imorrn, dvs både Henrik och jag är med, och vi ska bara vara där 1 timma!
Resten av veckan är jag mer orolig för, men framförallt kommer jag att vara ett vrak, när jag ska lämna honom helt själv första gången.
Usch...
Jag har ju verkligen svårt att lita på människor.
Och nu ska jag lämna det dyrbaraste jag har, i deras händer.
Mitt barn, min Tristan, som jag längtat efter hela mitt liv, innan han äntligen kom till mig!
Det bästa i mitt liv!
"The mening" med mitt liv!
Och nu måste jag lita på att andra människor ska ta hand om honom lika väl som jag?
Hm...det är tufft det där!
Dessutom är det inte bara positivt att ha jobbat på förskola själv i 10 år.
Man ser ju och hör en del då...

Meeeeen, jag lovar att vara positiv och stark nu!

Kram Sophie

1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Lycka till i morgon! Det är ni som behöver lycka till sparken, Tristan kommer klara sig hur bra som helst;-)

Skicka en kommentar