fredag 27 augusti 2010

Förkyld med stort F

En riktigt elak förkylnings-basilusk har satt klorna i mig ordentligt!
Det var längesen jag var såhär förkyld senast!
Jag förväntade mig inte alls att den skulle sätta sig så hårt.
Jag trodde att den skulle susa förbi lika snabbt som de senaste gångerna.
Men ikke...
Henrik fick ta pappaledigt idag och sköta inskolning och son, medans jag (helt otroligt) faktiskt legat i sängen precis hela dagen!
Plågas av bihåle-ont, huvudvärk, lite hosta, en hel massa slem/snor i hela systemet och värk i muskler/leder! Fryser och svettas om vartannat.

Detta har jag förstås inte alls lust/tid med nu, när jag har fullt upp med hemlighetsmakeriet inför Henriks 30-årsdag.
Dessutom har det fötts en bebis, en fin liten Malcolm som jag inte träffat än.
Imorgon har jag en hel del inplanerat, hemliga möten, optiker, tvätt och en stor-handling!
Så som ni förstår har jag inte alls tid med förkylning!
Blir sjukt stressad av att ligga här och inte orka nånting.

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon!

Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar