måndag 9 augusti 2010

Jag är inte som du...

En del människor har denna sommar gjort mig arg, ledsen och besviken!
Jag ber er, nojja inte och känn er inte träffade!
Det är inte meningen att ni ska veta vem/vilka det är!

Jag är inte som du.
Jag är en varm människa, full av sympati och medkänsla.
Jag har ett sunt förnuft och ett rent samvete.
Jag somnar gott varje kväll i vetskap av att jag gjort det bästa jag kunnat av dagen.
Jag behandlar alla människor med respekt, liten som stor.
Jag försöker alltid lyssna på alla, i den mån mina öron räcker till.
Jag är inte som du.
Jag blir aldrig som du.
Du är tragisk och sorglig.



3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ord och inga visor! Hoppas rätt person känner sig träffad. DU är långt ifrån tragisk och sorglig=)

sara - mamma till wilda sa...

Jag visste det. You don´t like me no more buhu

Skämt å sido. Den där människan bör känna sig träffad

Sophie sa...

Det va mest nåt som behövdes sägas för min egen skull! Personen/personerna i fråga skulle behöva få en mycket värre utskällning än såhär!
Tack Emilia:=)
Sara, buhuuu...you're stuck with me:=)

Skicka en kommentar