måndag 23 augusti 2010

Mamma-utan-barn-tid

Just en sån date hade jag idag, med min vän Annika.
Barnen var hemma hos sina pappor, och hade det så bra.
Målet för dagen var att hitta en klänning till Annika, som hon ska ha på ett bröllop till helgen.
Det var otroligt avkopplande att pysa runt på väla fem timmar, utan barn och uttråkade sambos.
Målet uppfylldes och en urtjusig festblåsa hittades.
Ja, givetvis trillade det ner ett och annat i ett par påsar till mig också!
Vem kan låta bli, alltså?
Tyvärr var det bara en mössa som var åt mig, resten kan ni räkna ut med lilltån!

En chailatte-fika med massa härligt skitsnackande klämdes också in på schemat!
Riktigt lyxig och härlig dag!
Synd att regnet stod som spön i backen, när vi kom ut från väla!

Nä, lite skönhetssömn nu tack!
Imorgon ska jag hämta mina nya brillor, skitkul!! Spännande!
Ska även klämma in ett bankbesök, eftersom Tristan lyckats blockera min dosa till internet-banken, när han pratade i telefon i den!
Också lite mer hemlighetsmakeri förstås, inför blivande 30-åringens födelsedag....hihi....

Kram Sophie



3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag höll på att sätt i halsen - FEM timmar på Väla?! Hur sjutton orkade ni det;-)

Annica sa...

Tiden gick fort som bara den!! SÅ skönt att ha med smakråd som inte suckar och pustar hela tiden... :) Tack för hjälpen och för en mysig dag Sophie!!
KNUS!

Sophie sa...

Haha;=) Emilia, fem timmar går snabbt, när man ska prova klänningar i alla affärer:=) ingen stress oxå, lite fika emellan! Lovely!!

Skicka en kommentar