torsdag 12 augusti 2010

Småfolk

Semper har kommit ut med en ny serie barn-snacks, Småfolk.
Supergulliga förpackningar/påsar:


Jag vet, det där lät väldigt ytligt och olikt mig, men visst är dom fina?
Bra marknadsföring, om inget annat.
Jag blev ju sugen på att köpa dom direkt!
Det finns b.l.a smoothie, kex, russin, riskakor, juice, morots-"chips"!
Tristan loves it!
Han hade russin-premiär idag!


Och det bästa av allt är givetvis att dom inte innehåller konserveringsmedel, aromer, socker eller salt och såklart är fullkorn!


För oss är målet alltid att Tristan ska få i sig färsk frukt istället för massa annat skräp.
Men även han tröttnar på att trycka in hur mycket som helst varje dag, trots att han blir bortskämd med sina favoritfrukter!
Detta är ett bra alternativ tyckte jag!
Småfolk alltså!

Man kan tro att jag fått betalt för detta inlägg, men det har jag inte!
Men jag borde!

Kram Sophie

3 kommentarer:

Annica sa...

Alex ääälskar den där smoothien. Och jag tycker ockso om förpackningarna... hehe

Linda Jönsson sa...

Lukas gillar russinen men sunmaid har också små förpackningar med russin och är billigare än småfolk.

Morotschipsen gillar han inte så värst, då tar han hellre riskakorna.

Henrik sa...

Ja du borde få betalt.... :P puss

Skicka en kommentar