tisdag 10 augusti 2010

Glasögon

Äntligen har jag fått tummen loss, och beställt tid hos optikern! Den tummen har suttit fast länge, får jag nog skämmas och erkänna!
Det är över 5 år sen jag bytte glasögon och undersökte ögonen!
Kasst, jag vet!
Nu ser jag knappt med dessa jag har, så jag antar att jag måste masa mig iväg!
Dessutom har jag ständig huvudvärk, där ögonen ofta är orsaken!
Undersökning, nya glasögon och linser ska provas ut!
Jaaa, äntligen tar jag steget och ska ge linser en ärlig chans!
Men det är ångest att välja bågar, jag är så sjukt ambivalent!
Kanske dessa?


Eller dessa?


De här?


Eller varför inte dessa?


Haha, skoja bara! Lite för färgstarkt för mig! Det blir säkert ett par svarta igen, för så rolig är jag!

Kram Sophie

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Linser är toppen! Jag använder månadslinser och är supernöjd med dem.

Sophie sa...

Jo, de e väldigt praktiskt och skönt med linser, har haft för många år sen! Men mina ögon fixade inte det! Har väldigt känsliga ögon! Hoppas de ska funka nu:=)

Skicka en kommentar