lördag 7 augusti 2010

Guess who's back?

Ok, jag börjar med att be om ursäkt för mitt brutna löfte. Nånstans i mitt sorgliga minne vill jag minnas att jag lovade att det inte skulle bli fler blogg-semestrar!
Det blev det!
F*lååååt!
Det var oundvikligt, och finns massor utav anledningar!
Men dom ska ni slippa höra!
Jag är i alla fall tillbaka nu, eftersom mina blogg-abstinens blev för många och för svåra!
Ja, också blev förstås era hotbrev och brevbomber helt enkelt för många sista tiden.
Så här är jag igen.
Hur ska vi fira?
Men en bild på världens underbaraste onge kanske?


Bilden har hans morfar eller mormor tagit, och jag älskar den!
Syns verkligen vilken riktig liten busunge han är.

Sommaren har varit fantastisk och en bildbomb dimpar ner i bloggen nångång i veckan skulle jag tro.

Nu ska jag kliva ur sängen och fixa till mig, för idag väntar en dag i Helsingör med Henriks bror med familj, som är nere från Värmland och hälsar på!

See 'ya
Kram Sophie

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha en härlig dag!

sara - mamma till wilda sa...

Det var ju på tiden!!!

Anonym sa...

Va inget och läsa idag iheller , är ju livet efterrätt och få läsa om vad Tristan hittar på. Så de är kul att du är tillbaks saknat dej /kram ma

Skicka en kommentar