torsdag 4 mars 2010

Inne och ute-listan

Inne just nu:

* Mezo; My kind of place, en restaurang bakom Mariakyrkan i Helsingborg! Du kan äta middag, sallad, smörgås, kaka, dricka kaffe eller en öl, valmöjligheterna är många! Priserna är humana, man får middag+läsk under hundralappen! Maten är mumsig! Inredningen är mysigt marockansk-inspirerat! Mitt favoritställe helt enkelt!

* Willys Stormarknad, syster och jag har bytt bort Maxi och Citygross mot Willys! Och helt plötsligt fick vi med oss mer varor hem och mer pengar kvar i plånboken! Och "märkesbög" som jag är, när det gäller mat, så handlar jag inte willys egna eller eldorado! Jag tjänar/sparar ändå massor på mitt affärsbyte!

* Rocktröjorna på HM's barnavdelning! Köpte en Rolling Stones och en Ac/Dc-tshirt till Tristan! Supercooooola!

Ute just nu:

* Laga mat, har tappat inspirationen, motivationen och aptiten helt! Hoppas dock den återvänder snart!

* Tv:n, så jäkla dåligt program-utbud nu, att dumburken lika väl kan vara stängd! Läsa en bok istället kanske?!

* Kungabröllop, trötta mig-såååå tråkigt!


1 kommentarer:

Linda Jönsson sa...

jag klämde på en Kizz-tröja igår på hm, får se om den slinker med hem nån dag.

Vi var på ge-kås idag och shoppade loss, så nu är lukas redo för våren! Han vill nog helst ut och klippa gräset, han fick en gräsklippare idag.

Men tyvärr göms vår gräsmatta under all snö.

Skicka en kommentar