måndag 22 mars 2010

Dålig kvalité...

De senaste veckorna har kvalitén på min blogg sjunkit!
Jag tror ni har märkt det också!
Det har mest blivit en massa "idag gjorde vi det...sen gick vi dit...sen gjorde vi så", som en väl ifylld almanacka, eller en enkel dagbok!
Det var inte mitt mål med bloggen!
Min ursäkt är inte särskilt avancerad, men det är i alla fall orsaken!
Vi har varit sjuka alldeles för mycket, och mellan sjukdomarna har det varit återhämtning!
Vår start på nya året har inte varit så bra!
Självklart har detta gjort oss otroligt trötta, sega och omotiverade!
Energin som funnits har gått till en viss liten fantastisk kille, precis som det ska vara förstås!
Sen är det såklart svårt att hitta tid att sätta sig ner och vara kreativ ibland, när man är småbarnsförälder!
Tiden ska räcka till så mycket då, mat, disk, tvätt, lek, blöjbyte, mat, mys, bad, blöjbyte, telefonsamtal, dammsugning, städning, bak, blöjbyte, disk, mat, nattning, lek, blöjbyte....
Jag tror ni hajjar!
Nu får vi verkligen hoppas att sjuk-tiden är över för gott.
Bara tanken på att våren och ljuset är på väg gör mig inspirerad igen!
Så jag hoppas vända bloggen till något intressant, spännande och roligt!
Jag kommer fortfarande att skriva om vad vi gör om dagarna och hur vårt liv ser ut!
Därför det är min verklighet nu, men förhoppningsvis ska jag få in mer än så i bloggen!
Vi får väl se om jag lyckas!!


1 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Jag läser med stor spänning/glädje/lite ledsamhet över er vardag. Är ni sjuka blir jag ledsen för att ni måste kämpa på, drar Tristan en pulka så ler jag, kräker du över hur H spelar data så skrattar jag....ja...You get it!
KRAM

Skicka en kommentar