tisdag 30 mars 2010

Hillbilly-mat

Middagen idag är något som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle servera någon!
Allra helst inte min 1-åring!
Ingen kritik till er som gör det, det är bara jag som har höga krav på mig själv! Dessutom gillar jag att laga mat och dagens rätt krävde inte särskilt mycket "lagning"
Hillbilly-mat, kallade Henrik det och sa att han var stolt över mig, för att jag serverat oss detta idag! (ja, han e knäpp)
Detta bjöd jag mina killar på idag:


Pommes frites, Dennis-korv och Ketchup till de "vuxna"
Haha, det ni!


2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha! Det serveras hos oss då och då=) Men sen en annan dag blir det traditionell husmanskost då jag står i timmar med skinkstek, potatis, morötter, sås, lingon....Ibland är det skönt (och gott!) med hillbillymat=)

Linda sa...

Gud så gott! Prova med bea-sås nästa gång, en riktig höjdare som Sebastian brukar önska när han är här!

Glad påsk!

Skicka en kommentar