söndag 28 mars 2010

Den här med klockan...

Varje år är det likadant, när tiden ska ändras!
Ska klockan ställas fram eller bak?
Ett riktigt förvirrings-moment!
Hur kan det vara så svårt?
Så trodde dagens teknik att dom på nåt sätt skulle hjälpa oss, genom tex mobiltelefoner, klockor och digitalboxar som ändrar tiden själv!
Jaha?
Så då säger halva husets klockor en tid och andra halvan en annan tid!
Då ska man istället komma ihåg vilka teknikprylar som fixar tiden själv!
Eh, nä...det där hjälper inte mig, snarare stjälper!
Jag kanske är lite trög, jag bjuder på det, men jag sitter faktiskt här och har ingen aning om vad klockan är!
Fröker Ur nästa!!


3 kommentarer:

unique sa...

Lär dig det här:

På våren ställs utemöblerna FRAM
På hösten ställs de TILLBAKA

Smart va??

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha....jag skulle också skriva den med utemöblerna=) Det är så jag kommer i håg det!

Sophie sa...

Danke fur die tips;=)

Skicka en kommentar