måndag 1 mars 2010

Blir galen...

Klockan är 04.11 och jag har denna natt hittills sovit lite mer än en timma, resten av tiden har jag spenderat i gungstolen, med ett barn som vägrar sova! Jo, jag har gått med honom, suttit sidan om honom i hans säng, gett välling och bytt kissblöja också förståss!
Snittet per natt för sömn senaste två veckorna ligger 1-3 timmar!
Min kropp har ont efter gungstolen, mitt huvud är yrt som en virvelvind, min mage är knas och jag börjar bli ett känslomässigt vrak!
Ja, sån blir jag utan sömn en längre tid...
Vi är alla olika!
Jag blir galen...


1 kommentarer:

Sicka sa...

Men uschiamej :( Det känns som om det är befogat att bli lite galen, om inte rent skogstokig med så lite sömn...
Åh vilka fina kläder din väninna gör! Har hon nån hemsida eller så möjligen? Man har ju mor- och farföräldrar som gärna skämmer bort spolingen härhemma ;) Stora styrkekramar!

Skicka en kommentar