måndag 31 maj 2010

Very busy day!

Snyggt med tre ord, som alla har bokstaven y på slutet! Haha!

Busy med stort B, har dagen i alla fall varit!

Började med ett besök hos en eventuellt blivande dagmamma åt Tristan!
Orkar inte gå in på känslor kring detta ämne nu, men det är otroligt ångestfyllt!
Och det beror inte på dagmamma eller förskola i sig, utan att jag har mycket svårt för tanken att lämna mitt barn till någon alls!
Återkommer i alla fall till detta en annan dag!

Efter detta slängde jag ihop en lunch till oss, sen däckade det trötta barnet totalt och föräldrarna hans "roade" sig med att betala räkningar och sortera papper! Kul!

Ett besök på Ica Maxi och en stoooor-handling klarades av på eftermiddagen!
Tristans mormor och morfar mötte upp oss på maxi, och hjälpte till med packning och hemkörning av varorna!
Åååh, vad tacksamma vi är för detta! TACK!!

Kvällen bjöd på mormor/morfar-mys-buslek för Tristan! Åh, vad han älskar dom! Det är så härligt att se hur glad han blir, när han ser dom!
Dom hade köpt en häftig ficklampa med bilar på, till Tristan, på Azorerna! Han har gått och lyst med den hela kvällen. Synd att han somnade innan det blev riktigt mörkt och bra att lysa med den!

Nu har dom åkt hem och tagit Thomas (kaninen) med sig igen!
Undrar vad Tristan säger imorrn, när han kommer upp och kommer på detta?

Som jag ska sova nu, jag kan inte minnas när jag var så trött senast!
Träningsvärk i "röva" förväntas imorrn, eftersom jag cyklat till alla dagens aktiviteter och kännt muskler jag inte visste fanns!
Nighty Night!!

Kram Sophie

0 kommentarer:

Skicka en kommentar