onsdag 5 maj 2010

Utlånad historia

För en tid sen kunde ni läsa om hur Tristan använde en tampong som nässpray!
Detta tyckte en annan bloggare var så roligt, att hon frågade om hon fick *låna* historien till sin blogg.
Givetvis fick hon det!
Hennes blogg handlar om mens! Ni hittar den här;
http://syltitratten.blogspot.com/

Själv kommer jag inte så bra överens med min mens!
Jag har pms from hell, och mensvärk från samma ställe!
Lääääängtar tills den dagen, då den försvinner....
Fast det innebär å andra sidan är jag är gammal, eller iaf börjar närma mig rejält!
Kanske lika bra att ha mens då...
*SUCK*

1 kommentarer:

Majsan sa...

Tack för lånet! :-)

Jo, mens är väl inte det roligaste som finns men det finns galet mycket roliga historier. Jag tror alla råkat ut för något just då garanterat pinsamt men med lite humor får man göra det aningens roligare.

Vi kommer ju inte undan i alla fall och kanske vi ska vara glada för det. Eller bli gamla i förtid. ;-)

Skicka en kommentar