söndag 23 maj 2010

I'm back...

När min lillasyster berättade igår att mina inlägg i bloggen är hennes ljusglimtar, som hon ser framemot att läsa, när hon jobbar natt, kunde jag såklart inte neka henne dessa längre!
Hon är gravid, med endast ett par veckor kvar innan vår lillkusin anländer!
Vi vet ju alla hur hormonerna fladdrar runt i kroppen vid detta tillstånd, så jag vågar helt enkelt inget annat än att sätta igång bloggen igen!
Här är lillasyster med lillkusin i magen och storkusin Tristan utanpå magen:


So I'm back, men jag bör varna er att jag fortfarande är lite deppig!
Inget jag tänker dela med mig av, just nu i alla fall!

Mycket har hänt sen sist, en hel drös människor har hunnit fylla år: Pappa Leif, Mamma Anne, Jessica, och jag, för att nämna några av de viktigaste! Förlåt, om jag glömt någon nu, men jag är trött och snurrig i mitt lilla huvud!
Grattis till oss i alla fall!

Annat roligt som hänt är, att vi överraskade lillasyster med en babyshower, Tristan har bakat chokladmuffins "nästan" helt själv, Tristan har plaskat i geggamojja en hel dag, vi passar Thomas, min kanin som numera bor hos mina föräldrar (tristan älskar det och vill ge honom kaningodis hela tiden), vi har börjat gå på öppna förskolan igen, jag har fått lite extrajobb, Tristan står fortfarande utan förskoleplats, lilla familjen har köpt cyklar och cyklat runt som galningar en hel helg...
Hm...det var en kort och snabb uppdatering!
Bjussar er också på lite bilder:















Kram Sophie

3 kommentarer:

Lillasyster sa...

TACK!!!

Nu var natten inte så lång =)
Härliga bilder från er!

EmiliaJ75 sa...

Härligt att få lite läsning igen!

Sophie sa...

Härligt att ni saknat mig lite...;~)

Skicka en kommentar