onsdag 26 maj 2010

Cykla, cykla, cykla!!!

Jag älskar min cykel!
Jag är kär i min cykel!
Tack älskade Henrik, det är den bästa födelsedagspresenten ever!

Jag har alltid älskat att promenera!
När andra säger hur bra det är med cykel, att dom aldrig skulle klara sig utan sin cykel osv, har jag alltid propsat på hur underbart det är att promenera!
Jag är bra på att gå, jag kan gå hur långt som helst!
Jag har inte ägt en cykel på säkert 13-14 år!

Men nu, när jag fått en cykel...
Wow, man kommer fram på nolltid till affären, lekplatsen eller var det nu är man ska!
Man hinner knappt blinka, så är man framme!
Här är våra fina cyklar:


Tristan och jag tog en cykeltur till Barnens Hus i eftermiddags!
Han älskar att sitta därbak och han är inte tyst en sekund! Han pekar på träd, bilar, fåglar och är alldeles uppspelt av allt som susar förbi oss!

På vägen in mötte vi Farbror Greger och Jonne! Dom blev helt svettiga bara av att se mig jaga runt på Tristan i några ynka minuter!
Grabbar, det där var inget mot vad som väntade inne i affären!
Pust, inte helt lätt att gå själv med en vild 11/2-åring i affär, utan vagn!

Plötsligt hör vi någon säga: "där e Tristan", också upptäcker vi världens sötaste Leia därbland hyllorna!
Tristan och Leia körde lite bil, tror att dom skulle köra till glasskiosken, om jag minns rätt!


Nä, nu behöver jag snart tandpetare till mina ögonlock...
Så trött!
Och av någon anledning känner jag av ischiasen igen...
Kram Sophie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina cyklar =)
Ska vi ut och cykla en dag? kanske en liten cykelutflykt i sommar?
kram på er
/anna

Sophie sa...

Tack:=) jaaa, klart vi ska ut å cykla!! Kram

Skicka en kommentar