söndag 30 maj 2010

Sovmorgon, Solros och Kärleksmums

Så var den där dagen kommen igen.
Mors Dag, dagen då vi ska fira alla fantastiska mammor!
Jag tycker det är en fin dag, som absolut ska uppmärksammas!
Precis som Fars Dag!
Men kort/nalle/blus-hysterin i alla affärer kan vi totalt ignorera!
Och om vi bortser från hela det där kommersiella jippot, så kan vi använda dagen till att njuta tillsammans som familj istället!

Det behövs inte så mycket för att göra oss mammor glada egentligen, eller hur tjejer?

En sovmorgon, en blomma, choklad, en paus från vardagssysslorna?
Right?

Mina grabbar vet precis vad denna mamman behövde!


En sovmorgon, en solros, en kärleksmums och en liter jordgubbar i kylskåpet!
Tack underbara Tristan och Henrik för den fina morsdag-uppvaktningen!
Jag är lyckligt lottad!

Till min egen mamma säger jag:
- Grattis på Mors dag! Tack för att du finns! Jag älskar dig!

Mothers Rock!!

Kram Sophie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack min söta dotter .Hoppas du får en härlig dag själv .Tänk så underbart de är att vara mamma /kram från mamsi

Unknown sa...

jag fick en härlig tvål för att jag tycker att det är fint med en fin lyxig tvål i köket bredvid diskmedlet.
och så blev det takeaway sushi, precis alldeles lagom mycket firande tycker jag!

Sophie sa...

Det låter fint det med, Jenny:=)

Skicka en kommentar