lördag 29 maj 2010

Gratisbio.se

Japps, så hakade jag också på det till slut.
Kanske lite senare än alla andra, men jag gillar ju att iaktta en stund innan jag är med och leker!
Många av bloggarna jag läser, en del vänner och massa facebookare har varit det sen länge...
Men nu är jag alltså också det...
....medlem på http://www.gratisbio.se/

Registrera dig och få chansen till både rabatterade och gratis-erbjudande, samtidigt som du samlar poäng, som du växlar in mot tex biocheckar eller presentkort på de stora vanliga affärerna som H&M, Gina, Polarenopyret för att nämna några!

Till exempel behöver du 200 poäng för att få ett presentkort på 50kr hos polarenopyret.
Jag har nu 75poäng, genom att jag bara blivit medlem och loggat in en gång!
You see??
Busenkelt;=)

Hur enkelt som helst, och alla tjänar på det i slutändan.

Beskrivning av hur det fungerar har jag lånat från gratisbio's hemsida:

De flesta som är oinsatta i online/affiliatemarknadsföring undrar säkert hur det hela går till och hur det kan vara möjligt att vi ger bort så mycket gratissaker. Därför vill vi på ett enkelt sätt beskriva för er hur det hela går till steg för steg:
1.Du öppnar ett 100% gratis konto hos oss.
2.Därefter börjar du samla poäng genom att utnyttja erbjudanden du finner intressanta.
3.När du utnyttjar ett erbjudande så skickas information om aktiviteten till ett affiliatenätverk som fungerar som en mellanhand mellan annonsörer som vill synas på internet och webbmasters som upplåter annonsplatser på sina sajter.
4.Affiliatenätverket sammanställer alla avslut i en rapport varje dygn och skickar det till oss. I rapporten framgår det vilka medlemmar som gjort vad och vilka ersättningar vi erhållit per aktivitet/avslut.
5.Baserad på rapporten räknar vi in dina poäng som motsvarar upp till 60% av den ersättning som vi erhållit för avslutet.
6.På så sätt blir vi alla vinnare, där annonsören fått en ny kund, affiliatenätverket fått en provision, Gratisbio fått provision och du har fått poäng.

Vill än en gång poängtera att det är GRATIS att vara med!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar