lördag 29 maj 2010

Fotbolls-Freaks

Min familj/släkt är fotbolls-fanatiker!
Dock inte huliganer!
Vilket är tur eftersom alla håller på olika lag!
Men ett evigt tjattrande om fotboll är det i alla fall alltid.
Ointresserade som både Henrik och jag är av detta ämne, har vi gjort vårt bästa att även hålla Tristan ifrån det!
Det är ju trots allt vårt jobb som föräldrar att skydda vårt barn, mot "galningar"!
Haha:=)

Men vad gör man när ongen vill "parka" boll?
Jo, man låter såklart honom sparka boll!

YouTube Video

Ser ni vilken talang?
Han har nog ärvt sin mammas fotbollsfötter!
De fötter som en match gjorde 10 mål! (vi vann med 11-0)
Jag vet att många av er har svårt att tro det, det har jag själv ibland, men som sagt en fotbollspelare har jag en gång varit.
Kanske inte i Zlatan-klass, men bra nära!!

Nåja, fotbolls-freaks, är ni nöjda nu?
Ongen kan "parka" boll!!

Kram Sophie

1 kommentarer:

Anonym sa...

Zlatan får se upp ,pågen har ju DET ......

Skicka en kommentar