torsdag 29 april 2010

Väder-huvud

Jag har ett sånt där riktigt känsligt väder-huvud.
I två dagar har det varit kvavt och regnet har hängt i luften, men aldrig kommit riktigt till skott!
Några droppar hit och dit, men inget som rensar upp!
I två dagar har jag haft huvudvärk.
Jag får alltid huvudvärk/migrän vid sånt här väder!
Idag har det varit värst.
Så illa, att jag inte orkade ta oss bort till förskolan, som vi skulle ha hälsat på idag!

Tyvärr har vi ju fått besked på att vi inte får in Tristan på vårt första val av förskola, eftersom dom inte har några lediga platser!
Vi har blivit erbjuden en plats på en annan, men den kändes inte så bra, så nu letar vi vidare!

Nu ska jag joina min sambo, som redan krupit ner i sängen och sussar gott!
Hoppas jag kan somna, han snarker ju på rätt bra därinne!
Inget ovanligt, men jag brukar somna före honom!

Nighty night

0 kommentarer:

Skicka en kommentar