söndag 18 april 2010

Tror ni han fattar nu då?

Ja, vi fortsätter ett tag till på bitter-temat...
Jag plockar undan, han plockar fram, jag tömmer byrån på saker, han fyller den, jag rensar köksbordet, han lägger fram mer och så håller vi på hela dagarna!
Ja, nu är det inte det lilla barnet jag talar om, utan det stora barnet, dvs min sambo!
Det lilla barnet drar givetvis också fram saker hela tiden, som jag spenderar minuter/timmar/dagar/veckor åt att rensa och plocka undan.
Men han är ursäktad, han är 1år, förstår inte bättre just nu, men håller på att lära sig!

Idag kom jag dock på ett nytt adress-system, som jag är ganska nöjd med!
Vad tror ni om det?


Bortse från Saba-reklamen, jag har inte fått nåt betalt;=)

Jag vet att jag inte är ensam om detta problem!
Fram med adresslapparna, tjejer!!

4 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha, ha!! Jag känner igen känslan av att gå hemma och plocka och plocka och plocka och plocka.....Det ÄR semester att ha börjat jobba igen!

Annica sa...

Haha, klockrent!!

Anonym sa...

Stackars Henrik säger jag.

Sophie sa...

Stackars Henrik???
Haha, känner att din sympati är lite orättvist fördelat, Anonym!

Skicka en kommentar