onsdag 28 april 2010

Kryss i taket...

...mamman left the building idag, SJÄLV!!
Tillfällena ges sällan, och när dom ges är jag dålig på att ta för mig!
Jag är lite som tjuren ferdinand, "jag trivs bättre här, hemma, där jag kan gosa med son och sambo".
Och just därför kommer jag sällan iväg på äventyr ensam, utan sambo och son!

Men ikväll så mötte jag upp kusinen Greger, på mitt favoritställe Mezo!
Vi käkade varsin jättegod ceasarsallad, och jag var duktig och drack vatten istället för cola, som jag annars brukar göra!

Efter stund fick jag fruktansvärt ont i magen. Jag är ju lactoskänslig, men brukar kunna doppa lite i såsen ändå, tydligen inte idag!
Superdålig i magen och fick kuta ner på toaletten. Efter en liten stund hör jag några jobbiga fjortistjejer utanför dörren, som pratar om hur länge jag varit på toaletten, dom gissar på att jag är dålig i magen och skrattar!
Kul, att öppna dörren och gå ut där liksom, fyra personer i kö fnittrandes!

Nåja, efter det mådde magen lite bättre och kunde glatt ta emot en chailatte!
En god och efterlängtad chailatte, tillsammans med en lång och välbehövd pratstund med älskade kusinen.
Såna stunder uppskattar jag!

Dock hade Tristan varit lite mamma-saknig härhemma, men det är bara bra träning för honom!
Ja, för mig också förstås!

1 kommentarer:

Riad sa...

Sweet!

Skicka en kommentar