fredag 30 april 2010

En sorglig syn

I think its safe to say...





...att jag inte va bra, på att baka havreflarn i alla fall!
Haha, helt värdelös på det faktiskt!
Det va första gången, och enligt receptet verkade det hur lätt som helst!
Och kanske är det så...
För någon annan, men jag var i alla fall totalt kass på det!
Men, man kan ju inte vara bra på allt!
Normalt sett blir jag jättesur, när jag misslyckas med något i köket, men detta var en så sorglig syn, att jag kunde inget annat än att skratta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrade så var det var när jag såg bilden hahaha. Jag tror att det var ingredienserna det var fel på och inte dina bakkunskaper! så det så!
=)
Mrs B

Sophie sa...

Önskar att jag kunde skylla på ingredienserna, men tyvärr är det nog inte så, i detta fall!! Jag va helt enkelt kass!
Men tack för din tro på mig!
Kraaam

Skicka en kommentar