söndag 20 december 2009

Spegel-apa


Såhär såg det ut i Tristans säng, när jag kom in imorse:



Så, moster och mobro Daniel, jag tror "its safe to say" att han gillar spegeln han fick av er i 1-års present!
Fråga mig inte hur han lyckats få över den till sängen. Normalt sätt står den på en stol, ca 40 cm ifrån sängen!
Så han har nog kämpat på bra!

När vi drar upp rullgardinen möts vi av att det snöar igen!
Och faktiskt blev snö-hataren sophie glad. Det passar bra idag. Det är fjärde advent och vi ska idag köpa och klä gran, ha pepparkaksbak med moster och sätta fram tomtarna! Supermysigt!
Nu ska jag duka fram frukost och väcka finaste sambon som snusar fortfarande!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Ha en mysig söndag mina vänner!

Anonym sa...

Ha en underbar dag tillsammans. Hälsa de andra. // Kramiz Ninna.

Sophie sa...

Tack så mycket! Vi har haft en supermysig dag, kram kraam

Skicka en kommentar